Misi Bermula

Akhirnya, berjaya jugak aku memulakan kembali misi menulis kat blog ni. Actually, aku dah lama buat blog. Tapi, hampir every year aku delete blog aku. Atas sebab apa pun aku sendiri tak tau. Lepas delete buat baru. Dan ini blog keberapa pun aku dah tak tau. Haha. Okey, just forget it! 

Disebabkan aku tukar url baru, so semua bloglist aku hilang. Dan mungkin kawan-kawan aku pun tak jumpa dah kot blog aku ni. Lagipun blog aku ni bukan ada apa sangat. Merendah diri pulak. Haha. Okey, proceed. Sebenarnya tahun ni aku dah berazam nak tulis entry at least 1x sebulan. At least la. Tapi sebolehnya, every week sekali la. Kalau boleh. Kalau dulu masa first time ada blog and jadi blogger, hari-hari aku update blog. Banyak sangat idea. Mencurah-curah. Sekarang pun sebenarnya aku banyak idea, tapi skill menulis aku ni yang dah tumpul. Yela, sekarang ni aku menulis bila time ada assignment je. Itupun, aku dah terkial-kial nak buat ayat. Rasa looser kot. Looser sesangat. Huhu.

Jadinya, aku nak start berblog hari ini. Hopefully I will consistent updating my blog. Err, english terabur. Whatever la. Actually, masa aku tulis and publish entry ni, aku privatekan blog. Konon-konon under construction. Construction la sangat. Haha. Just nak touch up sikit-sikit je. Lama sesangat aku tak tengok tutorial-tutorial blog. Bila bukak tutorial blog, rasa excited nak cantikkan and hias blog. Tapi, bila fikir balik biar je la blog aku macam ni. Simple. Lagipun aku dah tak minat nak letak macam-macam. Kalau dulu semangat la letak macam-macam, tapi sekarang tak minat dah. Mungkin dulu sebab aku budak-budak lagi, umur pun masih belasan tahun kot. Maybe. Haha.

Dan konsep blog aku kali ni just sempoi-sempoi je. And aku pun tak nak buat entry panjang-panjang sangat. Tapi ikut jugak kot. Kalau idea mencurah-curah time tu, panjang la gamaknye entry tu. Ok la, aku stop kat sini dulu. Sekali dah menulis rasa tak nak berhenti la pulak. Ni namanya syok sendiri. Haha. Just want to wish happy semester break guys! Enjoy your holiday, use it wisely and have fun! 

Comments

Popular posts from this blog

Kerja vs Master

New year, New you !

Final year ?