Azam 2018 ?

Entah kenapa hari ni aku teringat pasal blog ni. Lama giler tak update. Last update bulan Januari 2015. Ni dah Disember 2017. Almost 3 tahun jugak la tak jenguk blog tak menulis. Rindu nak menulis sebenarnya. Rindu giler nak berblogging macam dulu-dulu. Hmmm. Sekarang dah ada banyak social media and blog pun macam dah sepi je. Tapi menulis kat facebook and instagram feel dia tak sama dengan menulis kat blog weh. That's why I'm here. Haha!

Okayyy. Disebabkan sekarang dah hujung tahun, so aku nak share la sikit pasal azam tahun baru ni. Haha! Tapi bukan azam aku laa sebab aku tengah susun tengah plan lagi apa azam untuk 2018 (tangan kat bahu mata ke atas). Sebabnya azam 2017 aku macam ada a few yang tak tercapai, aku jadi termenung panjang nak ada azam baru. Azam yang dari 2016 aku carry forward ke 2017 pun tak tercapai. Sedih beb sedihhh :(

Maka kita perlu merancang strategi dengan baik untuk memastikan azam-azam yang kita bina yang kita mahu capai. Amboiii ayat skema betul. Okay la. Sampai sini dulu untuk kali ni. Aku ada banyak benda nak tulis sebenarnya tapi tak tau nak start yang mana dulu. Almaklumlah dah lama tak menulis. Sekali menulis mencurah-curah idea sampai tak tersusun dah.

Till then, see you guys in next entry. Thanks for reading!


Comments

Popular posts from this blog

Kerja vs Master

New year, New you !

Masa depan ?